Adél

Adél
:)

2014. április 14., hétfő

A magyar csapat:-) Mert az összetartás nagyon fontos, a szülőhazánktól távol pedig talán még inkább:-)

Mostani bejegyzésemben nem kimondottan a munkáról írok, ugyanakkor mégiscsak van kapcsolat a most következő írásom és az easyJet között.
Hogy mi is? Hát ez egyszerű, az easyJetes magyar kollégákról és kicsit kibővítve néhány easyJet által megismert magyar barátról fogok írni.
Az easyJet milánó malpensai bázisán nagyjából 450-en vagyunk légiutaskísérők. Ebből a legnagyobb rész olasz, de vannak németek, lengyelek, csehek, franciák, spanyolok és.... mi magyarok. 6-an. Ez egy nagyon kicsi szám, pláne ha az összlétszámot nézzük, alig több, mint 1%. De ez nem is baj, nem lényeg, a lényeg, hogy itt vagyunk és hogy jóban vagyunk. Mert az összetartás szerintem nagyon fontos, hiszen nyilván sok mindenben különbözünk, Magyarország különböző részeiről jöttünk, de egy valami egészen biztosan összeköt minket: az, hogy mindannyian magyarok vagyunk:)

Aztán ezt a 6-os számot kiegészíteném még két emberrel, egyikük az egyik kolléganőm magyar férje, másikuk egy szintén magyar lány, akit egy easyJetes kollága által ismertem meg és ő is a csapat része természetesen, kolléga vagy sem. Egyébként ő is kolléga valójában, hiszen sokáig volt légiutaskísérő több különböző légitársaságnál, most pedig Londonban folytatja a karrierjét, a Virginnél:)

Szóval a repülés is összeköt minket, hiszen ugyanazt a munkát csináljuk és mindannyian itt élünk Milánó közelében. Én Milánó és a reptér között, de valaki inkább a Lago Maggiore közelségét választotta, de a távolság nem annyira nagy, így ha a beosztás engedi, könnyedén tudunk találkozni:)

Persze nem mindig lehet összehozni közös, 6-8-as találkozókat, valamikor csak 2-3-an találkozunk, de a barátságot jó kis magyaros vacsik szervezésével is ápolni lehet, ilyenkor aztán kibeszégethetjük magunkat, az anyanyelvünkön (hogy nehogy elfelejtsük:-))) és jó kis magyaros kajákat ehetünk.

Én már szerveztem kétszer is magyar vacsit az itteni magyar csapattal, jól is sikerültek és remélem, hogy ez a szokás a jövőben is megmarad, hogy néha találkozzunk, így együtt:)

Az első magyar vacsi már kicsit régebbre nyúlik vissza, azt még tavaly előtt télen rendeztem, olyankor a gulyás mindenkinek jobban esik, mint tavasszal vagy nyáron. Én legalábbis így vagyok vele:)

Azonban az a vacsi egy kicsit kibővített magyar vacsi volt, mert néhány olasz barátnőmet is meghívtam, mert még sosem ettek korábban gulyást és meg szerettem volna velük kóstoltatni. Persze a magyar paprika nem hiányozhat, szóval a csak otthon beszerezhető hozzávalókat mindig pótolni kell.. Magyarországról:)

Íme néhány kép a még egy évvel ezelőtti vacsiról:)





De hogy a tavaszt is köszöntsük valahogy, március végére sikerült összeegyeztetnünk egy újabb magyar talit, itt már kibővült a csapat és szerencsésen össze tudtuk úgy hozni, hogy mindenki ráért.:))

És mivel a néhány hónapja Lutonból érkezett magyar kolléganőm férje cukrász, így a rakott krumplit én készítettem, volt magyaros, fincsi kolbásszal és mediterrán is, a vegetáriánus kolléganő részére. Ezt igazából rögtönöztem, interneten megnézegettem, hogy miket is ajánl egy vegetáriánus rakott krumplihoz és a többféle receptből összehoztam az én verziómat:) Így kolbász helyett ebben volt krumpli, tojás, feta sajt, illetve pároltam cukkinit, padlizsánt és spárgát, a tetejére pedig tettem egy kis reszelt sajtot. hát mit mondjak, nagy sikert aratott mindkettő, még én magam is meglepődtem.

na de hogy a főételhez legyen desszert is, a legjobb, hogy Zsolti, a "cukrászunk" felajánlotta, hogy készít dobos tortát. egy egész torta érkezett, sok-sok szelettel:) Isteni volt:)

Hogy képek is bizonyítsák, hogy milyen jól is nézett ki a rakott krumpli és a dobos torta is, íme néhány kép:))

És ezzel zárom is mostani bejegyzésemet, a következő írásom ismét munkáról fog szólni, a fejemben már megszületett az ötlet:) További szép napot és ha esetleg még nem ebédeltetek... íme néhány étvágygerjesztő fotó, illetve pár kép rólunk is:)



rakott krumpli így és úgy:)

dobos torta:))









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése